Segala karya dalam BLOG ini adalah milik penuh Nuril Bahanudin & Nuril Razi, dan penulis langsung tidak pernah memberi kebenaran kepada mana-mana penulis blog lain untuk mengulang cetak karya di dalam blog ini untuk disiarkan di blog MEREKA, kecuali pada blog laman Penulisan2u. Jadi kepada penulis2 blog yang telah mengambil, menyalin, atau mencetaknya semula, diharaplah anda dapat MEMADAMKAN daripada blog anda, sebelum saya mengambil sebarang tindakan undang-undang kepada anda. Terima Kasih atas segala kerjasama yang telah anda berikan.

Sahabat (^.^)

iklaneka

Kesinambungan Novel : Kurela Cinta Ini Bertamu .. Novel : Sayang, aku cinta kamu..

>> Monday, July 4, 2011



Assalamualaikum wbt dan alhamdulillah.. syukur pada ALLAH atas limpah kurniaanNYA. Saya sangat berterima kasih atas sambutan novel : Kurela Cinta Ini Bertamu. Atas permintaan semua, hari ini atas keizinanNYA.. saya persembahkan kepada anda Novel : Sayang... Aku Cinta Kamu.. kesinambungan kisah antara Daniel Muaz dan Qistina Balqish.

Sinopsis : Alam perkahwinan tak selalunya menjanjikan kebahagian, apatah lagi dengan perkahwinan yang disebabkan tanggungjawab, bukannya atas sebab suka sama suka, merelakan, yalah sedangkan lidah lagikan tergigit.. Ah asam garam rumahtangga kadang kala melemaskan.

Daniel : Apa lagi yang perlu ku lakukan kini? semua serba tak kena, kenapa langkah kita semakin hilang rentak nadanya? apa laginya silapku sayang? Buntu aku kini..

Balqish : Apa yang tak kena lagi abang? puas sudah ku cuba menjadi yang terbaik buat dirimu, tapi begini juga akhirnya. Mana hilangnya mesramu dulu, kenapa semakin kurangnya hangat kasihmu ku rasakan kini?

Sayang dengarkanlah..
Lagu bicara hati ini,
Cinta ini sememangnya milikmu,
Selamanya juga milikmu,
Walaupun ombak badai melanda..
Tetap takkan pernah mengubahkan rasa ini.
SAYANG... aku cinta KAMU..

3 comments:

is July 4, 2011 at 12:46 PM  

ade sambungan eh....
konflik btui la kish cinta 2 org ni...

blinkalltheday July 4, 2011 at 12:49 PM  

ade sambungan?jgn la konflik sgt..

Anonymous July 4, 2011 at 5:57 PM  

Yay.. yay.. ade sambungan.. tak sabar, tak sabar.. Hihii.. Terima kasih!

  © Blogger templates Frelance by Nuril Bahanudin 29.05.2011

Back to TOP