iklaneka

Followers

Segala karya dalam BLOG ini adalah milik penuh Nuril Bahanudin dan penulis langsung TIDAK pernah memberi kebenaran kepada mana-mana penulis di blog lain untuk mengulang cetak karya di dalam blog ini untuk disiarkan di blog MEREKA, Jadi kepada penulis2 blog yang telah mengambil, menyalin, atau mencetaknya semula, diharaplah dapat MEMADAMKANnya daripada blog anda, sebelum sebarang tindakan undang-undang diambil kepada anda. Terima Kasih atas segala kerjasama yang telah diberikan.

Pageviews

Saturday, September 27, 2014

Novel Kau Yang Tak Diundang dan beberapa Review dari mereka...

Assalamualaikum ucapan terima kasih tak terhingga kepada awak-awak yang sentiasa mengunjungi rumah kecil saya dan tak putus-putus memberi sokongan pada karya tulisan saya walaupun saya kini sudah bernaung di bawah rumah penerbitan baru. Sempena keluarnya naskah terbaru, bawah ni saya selitkan gambar khas para pembaca yang sangat hargai. Walaupun tak sampai separuh yang termuat, anda adalah sumber kekuatan saya untuk terus menulis.

Kak manja lara/ Ely dari KK dengan naskah Kau Yang Tak Diundang(KYTD) dan gif yang ditempah khas untuk 300 pembeli awal..

Kak norliza dari Gombak selangor.

Daney my PA di Pejabat Penerbitan Anaasa juga bersama KYTD

Cikgu Wan Norliza, siap bawa ke meja makan sekali.... Hihi ^_^

Rafidah... juga dari sabah...

Ticer Yusrim dari Kuala Terengganu...

Restock dari Fumi Edar ^_^

Salah seorang pembaca yang comel, kak Dyla bersama KYTD

Kiriman untuk kak Syahafiza di Jelebu N. Sembilan


Dan banyak lagi gambar-gambar KYTD tak terpos di sini....

Nah ni beberapa review daripada pembaca awal Kau Yang Tak Diundang yang positif! Klik gambar untuk besarkan ya :D

Di review yang pertama dari seorang pembaca yang sempat saya temui.

Berjuraian air mata katanya.... Terima kasih ^_^

Hah yang ini review yang agak special sikit sebab tukang baca dan tukang nangis ni seorang LELAKI... hihi

Ok bagi awak-awak yang nak dapatkan novel ni... insya-ALLAH novel ni sudah mula masuk ke kedai-kedai buku berhampiran... Nak order secara online boleh juga, penghantaran adalah Percuma serata Malaysia. Harga online ada diskaun RM2 untuk Semenanjung Malaysia dan Sabah/Sarawak.

Bawah ni sinopsis ringkas Novel : Kau Yang Tak Diundang.

ISBN : 978-967-12892-0-4
Harga : 
SM RM25.00/SS RM28.00

Sinopsis Ringkas :

Gara-gara adik dirinya tersepit! Gara-gara adik dia terpaksa mencari suami segera dek kerana syarat yang digariskan oleh ibu dan ayahnya. Gara-gara adik hidupnya yang aman sentosa menjadi huru-hara!
Kehadiran peminat rahsia yang mengirimkan jambangan bunga setiap hari dan hanya menggelarkan diri sebagai ‘R’ sedikit memberi cahaya dalam hidupnya. Dia yang sememangnya sedang tersepit terdesak mencari abang ipar untuk adik kesayangannya itu tanpa berfikir panjang terus melamar si ‘R’nya. Sangkanya masalah sudah selesai bila si ‘R’ itu bersetuju untuk menghantar rombongan ke rumahnya dan segalanya berjalan seperti yang dirancang tapi sebaliknya pula yang terjadi. Sesuatu telah berlaku pada hari pernikahannya. Pengantin lelaki telah BERTUKAR! Dalam sekelip mata juga kehidupannya yang tenang itu berubah. Tunggang langgang dan haru biru!
Leila Suria: “You cakap apa sampai Tuan Rolland termakan cakap you ni?”

Macam mana Rolland Fiqry yang sepatutnya menjadi suaminya kini bertukar tempat dengan anaknya pula?

Rio Alami Raqly : “I cakap I cintakan you dan tak boleh hidup tanpa you.”

Kau Yang Tak Diundang memang tak pernah diundang langsung pun kehadiranya. Bagi Leila Suria kehadiran lelaki itu memang tak pernah dialu-alukan langsung dalam hidupnya. Dasar budak kecik tak cukup umur, tahu menyakitkan hati saja!


**** Bagi anda yang ingin menempah Novel Kau Yang Tak Diundang secara dalam talian, boleh layari laman Facebook Penerbitan Anaasa untuk maklumat lanjut.**** Terima kasih daun keladi, kalau sudi berkunjung lagi ke sini.


1 comment:

Rose said...

nnt nk ambik gambar dgn novel ko jugak laa...nnt ko tempek muka aku kat sini tau...hihihi...