iklaneka

Followers

Segala karya dalam BLOG ini adalah milik penuh Nuril Bahanudin dan penulis langsung TIDAK pernah memberi kebenaran kepada mana-mana penulis di blog lain untuk mengulang cetak karya di dalam blog ini untuk disiarkan di blog MEREKA, Jadi kepada penulis2 blog yang telah mengambil, menyalin, atau mencetaknya semula, diharaplah dapat MEMADAMKANnya daripada blog anda, sebelum sebarang tindakan undang-undang diambil kepada anda. Terima Kasih atas segala kerjasama yang telah diberikan.

Pageviews

Thursday, September 4, 2014

Novel : Kau Yang Tak Diundang Berada di Pasaran SEPTEMBER ini dan Open Order...



Assalamualaikum sayang2 ku semua. Online order untuk Novel pertama KAU YANG TAK DIUNDANG karya Nuril Bahanudin akan dibuka hari ini.

300 ORDER PERTAMA AKAN MENDAPAT TANDATANGAN DARIPADA PENULIS..😙
Harga SM RM25.00/SS RM28.00

Isbn no : 978-967-12892-0-4

Untuk order online anda layak untuk diskaun sebanyak RM2.
 
Sila nyatakan detail anda seperti di bawah:-

1. Nama

2. Alamat
3. No telefon.
4. Bukti pembayaran
Sila buat pembayaran melalui: 
1. Cimb Anaasa Publication - 8602041172
2. MBB Azilawaty Muda - 164070489366
Anda boleh email pada langgan.anaasa@gmail.com atau whatap ke 0193960076 atau 01125586528. Boleh juga order terus di Facebook Penerbitan Anaasa (klik)
Terima kasih..

Gara-gara adik, dirinya tersepit! Dia terpaksa mencari suami segera dek kerana syarat yang digariskan oleh ibu dan ayahnya. Lantaran itu, hidupnya yang aman sentosa menjadi huru-hara!
Leila Suria, gadis yang akhirnya menuruti syarat kedua ibu bapanya demi kebahagian adiknya. Memilih untuk menerima lelaki yang tak diundang untuk menjadi suaminya, membuatkan hidupnya berubah. Keindahan cinta mula dirasai. Namun, di kala bahagia mula berbunga, duka menjengah di hati. 

“Menangislah kalau you rasa itu boleh buat you rasa tenang” ~ Rio
Kesedihan hati ditutupi dengan cinta yang diberi. Beban yang sarat kian hilang kerana berpaut pada bahu lelaki yang cukup mencintai dirinya. 

“You tak pernah abaikan I malah sentiasa memberi sokongan kepada I untuk menghadapi segala ujian yang berat ini”~Leila Suria
Namun, kehadiran sahabat lama mengundang rasa curiga. Hadirnya untuk terus bersahabat, merentap bahagia yang mula meresap.

“You cemburu ke apa Rio?~ Leila Suria
“I cemburu? Tolong sikit! Cermin muka you tu dulu sebelum nak cakap I macam tu!”~Rio
Mampukan Leila Suria melatih hati untuk setia menerima cinta yang tak diundang agar kekal selamanya dihati? Adakah masih ada ruang untuk dia menyemai kasih seorang lelaki di jiwa sedangkan hatinya remuk kerana satu kesilapan? Atau, kehadiran sahabat lama bakal mengubah keteguhan cinta itu?

5 comments:

Unknown said...

tahniah dik...akk pasti akn dpt kn novel u...

Ixorariana said...

Dear, kalau nk order novel ni sy kena byr berapa sbnrnya? Order online tu merujuk pd website ke atau sini? Errr..sorry tak berapa jelas..

Nuril Bahanudin said...

Terima kasih Kak Norihan untuk sokongan yang tak putus-putus...

Ixora Riana : Sorry... hehe terima kasih untuk soalan. Boleh order terus di FB penerbit ya, klik link yang saya dah masukkan. Memandangkan ia sebuah penerbitan yang sangat baru. Website masih belum dilancarkan. Boleh pm penerbit/ whatsapp ke nombor yang tertera kalau mahu lebih mudah. ^_^

Ixorariana said...

Owhh.. Hehe.. Dah agak dah kena check FB jugak. Hehehe.

Ingatkan no tel tu cik penulis yg punya. Boleh order terus dari cik penulis. Untung2 boleh dapat autograph sekali ;p

Ok, terima kasih utk penjelasan tu. InsyaAllah kalau saya nk beli nanti saya try contact penulis ehhh penerbit. Ekeke.

Unknown said...

terima kasih ya...